چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
علیرضا واسعی / دفتر تبلیغات

حوزه/ معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی از انتشار ۱۸۰ عنوان کتاب در مجموعه پژوهشی این دفتر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  واسعی پیش از ظهر امروز در اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی در قم  اظهار داشت: فعالیت های مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی در قم، اصفهان، تهران و مشهد مقدس حتی برای عزیزان مجموعه شناخته شده نیست و برگزاری این نمایشگاه ها سبب می شود همگان از این فعالیت ها اطلاع یافته و تبلیغات بهتری صورت پذیرد.

وی ابراز داشت: دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی فعالیت های مناسبی را داشته و تا به امروز برنامه های مناسبی را نیز ارائه داده است.

معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی خاطرنشان ساخت: در برنامه های بسیاری از دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی دعوت می شود که نشان از عنایت و توجه به این دفتر می باشد.

واسعی تصریح کرد: این دفتر دارای 6 گروه علمی با 14 عضو هیأت علمی است که از تحصیلات بالایی برخوردار بوده و جمع بسیار مغتنمی است که استفاده های بسیاری می توان از آن کرد.

وی اظهار داشت: با تعداد اندک اعضای هیأت علمی، فعالیت های بسیاری با برون سپاری  انجام شده که نتیجه آن انتشار بیش از 180 عنوان کتاب است که خوشبختانه 20 عنوان کتاب دارای امتیازات مختلف از مراکز و همایش های گوناگون است.

معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی ابراز داشت: این دفتر دارای 4 مجله علمی است که یکی از این مجلات دارای امتیاز علمی پژوهشی بوده و دومین مجله نیز در شرف دریافت این امتیاز می باشد.

واسعی در پایان خاطرنشان ساخت: برگزاری و شرکت در همایش های متعدد از دیگر برنامه های دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی است که خوشبختانه از نقش بالایی در مشهد مقدس برخوردار می باشد.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha